Does the txt know?

Jag fick precis ett kedje sms som löd:

Den perfekta killen...
Det är killen som säger "älskling" till dig och inte "sexy" när ni har slutat ett samtal. Det är han som stannar uppe för att se hur du sover och kysser dig på pannan. Det är han som vill visa upp dig när du vaknar på morgonen utan smink och med ruffsigt hår. Han som tar din hand när ni är med vänner och han som säger till dig hur lycklig han är över att du är hans. Han som säger till sina vänner: " Hon är det rätta..." Om du har öppnat detta måste du skicka det vidare till alla på din kontaktlista. Minst 15 personer inom 15 min... Om man jag inte får tillbaka något är du ingen kompis. I natt kl 01.45 kommer någonting fint att hända dig och den personen du älskar. Du får inte bryta kedjan för då kommer du har otur i kärlekslivet.....

Nej människor jag skickade inte vidare det! Kärlek är inget som bestäms över kedjesms eller kedjemail. Visst jag vill ha en kille som är sådan (men en kille får kalla mig sexy vid rätt tillfälle) men jag kan väl inte hitta honom genom att skicka det sms:et till 20 pers?

Men jag letar efter den perfekta killen tro mig! Haha (låter som jag gör en kontakt annons i min egna blogg) Men jag undrar bara vem det är som sitter och hittar på alla dessa kedjesms som gör att man får en massa sjuka tankar i huvudet!


                                                        
    Are you out there?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0