Glamaholic !

Nu är man hemma från stan, jag skulle kolla på skor från Bianco eftersom jag fick present kort när jag fyllde år. Det är så kul att gå och titta på grejer när man vet att man verkligen kan köpa något! De som jobbade där va jättetrevliga och jag fick massa hjälp. Tillslut blev det i alla fall ett par jättefina svarta platå pumps med öppentå. Sånna skor som passar till nästan allt, vilket jag behöver. Sen efter det blev ett jättefint pärl-choker halsband ifrån GylleneTing och sen satte jag mig på Espresso House och köpte den gamla vanliga vanilla-latten och gjorde lite av svenska läxan :) Så nu är man hemma skall väl kolla igenom kemin som vi har prov i på fredag. Ingår det verkligen i grundskolans betygskriterier att man skall kunna räkna ut en atoms massa?! Sen får det bli en dusch, och se på roomservice där kära EMD skall vara med, :D hahah. Hörs kanske sen.



Dagens inköp och mina coola pilotisar som jag fick utav pappa här om dagen!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0