Hahah LOL?! hej 2006

Hej alla bloggberoende ;)

Jag har inte berättat så mycket om mitt påsklov men det kommer när jag har fått laddaren till min mobil som jag glömde på Malö (en ö där vi firar påsk varje år). Efter som det var ungefär bara den som jag använde som kamera under lovet. Den är alltså död och jag har en gammal walkman tills imorgon kväll. Hade tänkt göra ett litet kollage med bilder från lovet och berätta vad jag gjorde.

Idag har jag i alla fall haft en toppen dag ! Skolan började kl.8 men jag hade inga problem med att vakkna alls. Mamma ringde och väckte mig i lagom tid och jag kunde inte med att somna om. Så upp och hoppa och tidigt var man i skolan. Jag och Maria lyckades bra på labbarna i kemin, vi har fått olika vätskor och så ska vi göra analyser för att komma fram vad det är för vätskor. Vi är nästan säkra på oss vad alla är och vi har en hel labb timma kvar. Efter det så skulle jag iväg till tandläkaren, det som jag har ångest över att gå till året om typ, jag har en sån enorm tandläkar skräck! Mamma kom och hämtade mig, jag vågade inte gå annars ( ja jag är en riktig bebis ibland! ). De sa i alla fall att mina tänder var så pass fina och i sånt bra skick att jag bara behöver gå dit varje ett och ett halvt år, det är verkligen sånt man vill höra ! :D Så inga hål och återbesök där minsann. När jag kom tillbaka till skolan hade jag  bara en lektion kvar, spanska. Är det bara jag eller har det blivit mycket svårare på sistone? Efter skolan var det dags att åka in till stan med söta Jennifer, jag behövde byta en tröja och kolla på skor. Det blev att par nya sommar sandaletter/pumps som jag hoppas kommer bli en stor hit i sommar. Sen blev det fika på Espresso House i NK och spana puddingar , det finns ju ändå en del killar, haha! Nu har man varit hemma ett tag och duschat, sprungit runt i mina nya pumps, pluggat lite, kollat på tv med syrran och lagat mat till henne och mig. Hon kan faktiskt vara en riktig stora syster ibland! Även om jag måste laga maten, haha.



Ser det inte verkligen ut som tortyr redskap eller är det bara jag? :S

Jag har nu en konstig "guttfeeling" , kan bero på lite olika saker jag hoppas bara att det går ver hyfsat snart!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0