Nya älsklingarna!

Jag sitter här och funderar på om jag kommer bli en sån där kvinna som är total shoeaholic med typ hundra par skor ( jag är nästan halvvägs) men ingen man? Min plan till min 25 års dag känns inte jätte aktuell längre, sorgligt. Aja nu har i jag alla fall sagt hejdå till syster och hon sitter snart på ett tåg påväg ner till halmstad, hoppas hon klarar sina tentor och allt nu !


Nya älsklingarna !

xoxo




Lovade Stefan en kompis som skriver låtar att jag skulle lägga ut en länk där man kan tanka ner hans låter så varsegoda kära läsare, enjoy!   http://www.frizon.info/index.aspx?page=artist&cat=A&id=2862

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej på dig...

2009-04-17 @ 19:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0