Vilken vecka!

Helt sanslöst! GP hade en stor artikel om att ungdomar har för mycket att göra nuförtiden. Det är så otroligt sant! Mina vecka består av tre stora prov och en inlämning. Allt kräver förberedelser och jag stressar sönder. Jag började ärligt talat blöda näsblod idag, efter att jag gått hem ifrån skolan med kronisk huvudvärk. Denna veckan kommer det därför antagligen inte bli så mycket inlägg. Hoppas ni klarar er ändå , haha.

Jag hade i alla fall en väldigt trevlig lördag :), även om mina föräldrar fick reda på lite för mycket kanske. Inget man kan göra något åt så här i efterhand i vilket fall som helst (förutom vara ta reda på vilka grannar det va som spionerat och skvallrat och kast ägg på deras hus eller något liknande). Huvudsaken var att jag hade kul och det hade de andra också. Och jag menar hey jag är nyfyllda 16år är det inte nu man skall njuta utan att vara i alla fall lite ung och dum? Jag menar det är bara hemma fester som gäller i två år till sen är jag fri. Men två år är långtid, falsklegg känna inte värt det. Vad ska man göra för att ens föräldrar ska våga släppa taget men ändå bry sig?  Aja nog om de flesta har väl varit 16 och suttit i samma sits.



Såhär ser min vecka ut. . .




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0