Förlåt

okej , så sorry för att jag inte bloggat på länge... har varit väldigt mycket den senaste tiden. Det är fortfarande mycket i skolan men vill inte stressa ihjäl mig! Jag har en väldig besluts ångest för om jag skall blogga på engelska eller svenska också, så säg till vad ni känner för :), Men jag hade tänkt köra på svenska tills någon av mina amerikanska/skottska vänner säger något. Hade ju vart ballt att bli en världsbloggare, hahaha! Som sagt tidigare jag är bra på att drömma. Nått annat jag vill fixa med min blogg är layouten tycker den är så standard och vill fixa en ny, men vet inte hur man gör , so please help me! Slänger in ett inlägg senare

Puss & Kram
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0