Äntligen..... ?

Nu har våra kära gäster åkt tillbaka till båten. Dom är jätte trevliga och jag älskar ju dom så sätt såklart men man blir alltid lika "wiped out" efter en kväll i deras sällskap. Det har ju hänt en hel massa sedan agusti då vi träffade dem sist! Syrran skall i alla fall mönstra på  "Restless" som deras båt heter imorgon och åka en bit i Götekanal tillsammans med dem. Jag kan ju tyvär inte eftersom jag fortfande går i skolan :(. Men hon har ledigt till på måndag då hon börjar jobba.

Jag har bara en uppgift kvar i skolan som skall in på onsdag sen är det bara smooth-sailing fram till skolavslutningen, förutom cabaréten som kommer sno en del tid från gymmet och simmningen men kanske klarar det eftersom jag inte kommer ha några läxar , muhahaha :D. Cabaréten känns inte jättekul tyvär, men så länge publiken gillar den är jag nöjd. Tyvär är jag ju en sån människa som hatar att inte vara center of attention vilket jag inte är i cabréten. Men jaja life goes on.... Nu ska man kanske nana , Oj vad mycket klockan var haha.


Hate to say it men såhär ser jag ut nu.

Nattinatti på er ,
xoxo

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Damn! Jag tycker du är brun, sommaren har ju dock inte börjat ännu:)



Vad mysigt med grillning och gäster, längtar också till att få se vad ni hittat på i cabarén :D kulkul

haft en bra dag?:)

2009-06-02 @ 16:28:02
URL: http://likeacinderellastory.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: Jo samma här;) nej jag såg dig inte heller idag hehe.

Åh fatta att det är 8 dagar kvar, om man inte räknar bort helgen, tills vi slutar :D Sköönt

2009-06-02 @ 16:44:30
URL: http://likeacinderellastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0