Balen 2009 <3

Hej alla kärar läsare, jag tänkte att jag skall ge er alla en breifing med vad som händer i mitt liv. Igår var det bal och jag gjorde i ordning mig i ca. 3-4 timmar innan jag va klar. Men resulatet var ju helt klart värt det! Ikväll har vi "Klassens-dag" och vi skall hem till Cicci i klassen och busa och lite så :D Ska bli jättekul hoppas jag på! Men måste tyvär gå ifrån i någon timme eftersom jag har genrep med cabaréten kl. 7. Det är bara att hoppas på att jag inte missar någon farligt.

Balen va i alla fall sjukt lyckad, alla var jätte fina! Jag har däremot fortfarande lite smått öma fötter från att ha haft 12cm klackar på mig HELA kvällen, dansat & skakat rumpa i ca. 3 timmar utav tiden.  Men det var helt klart värt det! Känner bara nu att jag kommer sakna min klass och alla människor på skolan när jag går ut. Men man måste ju göra det för eller enare och det känna som man har gjort sin tid på Toleredskolan nu. 3 år.... känns som knappt 1 men när man tänker på hur mycket vi hunnit med så känns det som 10.


Jag & Gabriella


Jag & Emelie på väg till bussarna, destinationen var hemlig !


Tjejerna på Skansen Lejonet !


Skolavslutningen är på torsdag och om allt går som det ska kommer det bli en sjukt grym dag! , säger inget mer.

Ne nu måste jag gå och fixa kläder till allla mina roller i cabaréten!

P.S. Min läkare ringde igår och hade fått svar på mina tester, hon visste inte riktigt vad knölarna va för något men, jag led av alldeles för stor järnbrist så nu skall det tas ännu fler piller dagligen!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0