I'm singing a song for you . . .

I've been so many places in my life and time,
sung a lot of songs made som bad rimes.

Facted out my life on stages,
ten thousand people watching.
That's why I am singing a song for you.

Jag har en sån där dag då jag inte riktigt vet vad jag skall tycka eller tänka eller vet aldrig vad jag är på för humör. Somliga kallar det hormon, mensbarn eller PMS-kärring dagar, jag har inget riktigt namn för det. Jag tror jag hinner tänka  och fundera100 gånger mer på en sån här dag än vad jag gör på andra. Speciellt på en och samma sak men man ångrar sig och vet inte vad man ska tycka. Man är glad och lycklig men sen blir man deppig, arg och irreterad av att man tänker på det alldeles för mycket och vill bara sluta men det går inte och man gör allt för att försöka.
På dessa dagar är jag oftast ensam men egentligen inte vara det ( även om jag är en ensamvarg så vill jag inte alltid vara det.)

Sen kan jag också säga så mycket som att "det" jag tänkt på idag är en han !


Love, faith and beleive is that all need ? .. tell me

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0