It never ends as planned !

Efter promenaden igår så åt jag middag med la familia , sen smsade Emelie mig och frågade mig om jag ville komma hem till Steffanie för lite mys, självklart hängde jag på! Jag va där vid halv tio,  då satte vi oss och tittade på film, alla somnade. Så jag och emelie missade sista bussen ! Jag hatar att det inte alltid går nattbussar på vardagar ! Så vi sov i Steffanies inredda garage inatt och vaknade ca. halv tolv. Jag var hemma vid ett och lämnade i princip bara mina grejjer och drog sen och simmade. Jag älskar verkligen att simma i utomhus bassänger, det är något jag verkligen saknar av Florida utomhussäsong året om! Så jag låg där nere och drog några längder la mig på decket och torkade (solade) i några minuter. Jag cyklade sedan hem i rakmotvind och delvis uppförsbacke, känner mig rätt sund nu :) , haha.

Nu sitter jag här som jag trivs bäst ofixat hår, en sjal virade runt mig, hotpants och osminkad. Ska fixat något att äta tror jag strax om jag orkar, jag blir så sjukt lat av att träna, inte bra !


(Jag kanske får hem min dator idag , hoppas hopas ! )

Xoxo

Kommentarer
Postat av: ;)

damn girl look´n good i say:)

2010-01-13 @ 13:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0