No tengo dator

Hej bloggen !
tänkte bara nämna om jag inte redan gjort det att jag inte har min egna dator, eftersom den är inne på serivice. Så jag glider runt på lite olika människors datorer, därför det inte blivit så mycket bilder på sistone. Men får förhoppninsvis min dator på måndag igen eller i alla fall i veckan för sen drar ju jag ut på semester i fem veckor och då MÅSTE jag ha min dator annars vet jag inte vad jag gör! Och när jag får min data ska jag uppdatera så gott det går. Skall även försöka uppdatera så gott jag kan medan jag är ute och seglar. Vi ska ju till Shetlands öarna så jag vet inte hur mycket "internet-connection" jag kommer få. Men vi får hoppas på det bästa :)

Idag har jag i alla fall köpt skor till jobbet. Ett par svarta reebok, från barnavdelningen haha , det är bra att ha små fötter ! Jag tjänade i alla fall 200kr på det eftersom de hade likadana i vuxen modell också men juniormodellen passade mig bättre. Sen drog jag, min syster och hennes kompis Frida upp till Marsstrand och kollade på alla Volvo Ocean Race båtarn, kul kul :). Man blev rätt seglar sugen i alla fall, vi ska kanske upp med båten imorgon och kolla på starten i fall vädret tillåter det vill säga. Nu skall jag fixa ihop lite tsatsiki till middagen :).

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0