Not so far away !

Hej bloggen !

Min dag igår bestod utav en riktigt shopping dag med Felicia:). Vi hade det jätte mysigt! Jag skulle först dra och köpa linser men så hade de bara linser för ena ögat inne (eftersom jag har olika syn på mina ögon), så sa de att de skulle skicka de andra till mig men de var inte säkra på att jag skulle kunna få dem innan semestern. Så idag fick jag ett hem ett litet paket med en hel månads extra linser. För de hade ett par lösa.

Tack Hendéns !

Tillbaka till min och Feliz shoppingdag, efter optiker besöket gick vi runt på stan, jag köpte bland annat en jätte söt turkos playsuit och en lång persika färgad ribbsticka kofta. Hoppas på att det blir två sommar favoriter, vet inte hur stor nytta jag kommer ha utav det på semestern bara, hehe. Efter shopping rundan drog vi till espressohouse i vasastan käkade lunch och fikade :) vi rullade i princip utdärifrån efteråt. Sen följde jag med Feliz och samlade vuxen poäng när var tvungen att handla mat, haha :).



Jag klarade inte av den sista biten utav mudcaken , haha !

Vi hade en mycket mysig dag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

KAjsa för fan jag saknar dig ! kom hem nu ! jag orkar inte sitta och vänta hela mycket längre jag spricker snart. seriöst och vädret här hemma är så jävla fint och du går misste om det, jag vet att du egentligen inte har något val men saknar dig och tycker synd om dig för den delen också. hoppas i alla fall att du får något att titta på , haha ;), ud fattar vad jag menar :D. Ne fy fan när du kommer har jag bokat dig i en hel dag det blit mar och bio bland annat haha , puss och älskar dig gumman ! (L)

2009-07-17 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0