Summer might be coming

Hey y'all!

Igårdagen slutgade med att jag och Felicia drog och fikade och tittade på bio. Vi såg Änglar och Demoner, den var jättebra! SJälva handlingen och allt var jättebra tycker jag och filmen var så grymt gjord att man bara började lipa. Jag hittade bara en enda seriös produktplacering och två minimissar, på andra filmer kan jag hitta dussintals. Jag och Feliz hade i alla fall jättetrvligt och roligt :D

Idag har jag varit nere och simmat, simmade på utebadat riktigt härligt var det. Känns lite som sommar nu, haha! Det är så gött att simma på utebadadet för man får färg på kroppen samtidtigt :P. Så jag skall ner imorgon igen och försöka köra ett lite längre pass om min axel orkar det, den va lite trög idag så vi får se. Någon som vill hänga på? :D Har inte så mycket mer planerat på dagen mer än att jag vill in till stan för det är ju UEFA U21 match på "nya" Gamla Ullevi, jag ska inte gå på matchen men det är alltis så härlig stämmning i stan innan en sådan stor match :) Nu skall jag ringa pappa och se i fall han har några news om min dator, hoppas det inte är något jätte hemskt virus eller något som har käkat upp hela datorn eller något sånt :S,  haha jag kan verkligen se det värsta i allt!

Hörs lite senare babes!
Xoxo

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh va roligt med matchen! Även om man inte går så är det ju kul att hänga runtomkring när det är sån stämming som du sa;)

Vart badade du? hade gärna hängt med, haha men det var ju igår.

säg till nästa gång så hänger jag gärna med om du vill XD



HA det bra puss

2009-06-17 @ 14:49:36
URL: http://likeacinderellastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0