Wake me up before you go-go

På grund av min järnbrist orkade jag inte gå upp i morse när resten av min familj skulle till båten för att kolla på starten, eller i alla fall skyller jag på järnbristen... you can never be too sure ;).

Nu sitter jag i alla fall i kontoret och har precis käkat en lätt frukost. Jag sitter och funderar på hur man på bästa sätt får fler läsare. Jag är inte den typen som springer runt och spammar alla kända bloggares bloggar för att få egna läsare eller går in på varenda blogg och kommenterar "va fin blogg du har kolla in min eller börja prenumerera på den!". Jag vill inte fjäska till mig läsare och jag tror inte heller att sådana personer kollar in din blogg mer än en gång, utan man måste fortsätta kommentera olika personers bloggar hela tiden. Jag har inte heller någon såndär pernumerant "box" på min sida för jag vet inte hur man gör och jag tror inte jag har några prenumeranter för den delen heller. Men såklart måste jag bli bättre på att uppdatera också, men inte jättelätt när man inte har någon egen dator. Men jag ska försöka klura ut en funkar/drunkar under dagen som jag skall lägga inoch vill ha era kommentarer på!

Hahaha nu sitter jag och dansar till Beyonces single ladies i stolen , i min stoora Hard Rock Cafe t-shirt. ;)



Tröjan är ju från jamaica så lite black girl vibe kan man ju få ;)
Strike a pose babe !


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0