What a day

Jag började min dag med att gå till vårdcentralen. Jag har haft konstiga svullna knölar på mina ben som inte velat försvinna så jag tyckte det var dags att kolla upp det. Jag träffade min gamla vanliga läkare och hon visste inte riktigt vad det det var men hon ville ta olika tester på mig. Hon ville ha ett blodprov, halsprov och ett urinprov. När en sjuksköterska skulle ta blodprov på mig hittade hon ingen ådra att ta i! Det tog flera försök, och jag är ingen jätte fan av nålar så jag va inte jätteglad, resten av proverna gick ju i alla fall bra, tack & lov! Så jag ska få svar på testerna i nästa vecka sen skall jag till infektionscentralen så ska de kolla upp det hela lite närmre.

Efter hela den charden var det en vanlig skoldag som väntade men utan särskilt mycket skolarbete. Jag fick reda på att jag fick MVG på mitt engleska nationella prov , skönt :). Sen skulle jag tränat men allt gick fel med bussar, väder och gymkort så blev ett hemmapass istället.

Nu sitter jag i alla fall med öma armveck och en tom mage ¨/.



Såhär snygg kan Kajsa bli i håret när hon har tråkigt


Xoxo


Kommentarer
Postat av: felicia

Oj hoppas dina ben blir bra !!

Fin frilla brushan haha XD

2009-06-04 @ 23:59:39
URL: http://likeacinderellastory.blogg.se/
Postat av: ♥Sandra♥

snyggt :)

2009-06-06 @ 21:54:48
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: D a n i e l l a

oohh tacck så mkt :)!!

din blogg är ju me fin!!

2009-06-08 @ 15:40:23
URL: http://carameelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0