Fy på mig.. !

Förlåt mina läsare (även om ni är få änsålänge) jag har vartit ytterst dålig bloggare de senaste två dagarna. Skalll börja med att säga, ja jag lever, haha. Nu sitter jag i alla fall här och pluggar lite idrottsteori, vi har ju prov imorgon, usch!

Jaja man kan ju inte göra mer än sitt bästa, just nu är jag väldigt lat så mitt bästa ligger typ på G-nivå skulle jag gissa. Att lära sig muskler på latin tycker jag bara är kul, men det är väl bara för jag gillar språk. Men sen när det kommer till dynamisk styrka och statiskt styrka börjar det bli jobbigt. Och inte nog med det det finna också olika sorters dynamiska styrkor. Puls och sånt har jag lärt mig via simmningen så det känns det nästan som jag har stenkoll på. Ne nu ska jag inte plåga er med mitt plugg mer. Ikväll ska jag på Rockmässa med konfirmations gruppen i backa kyrka hoppas det blir värt mödan att ta bussen i regnet. Ska åka med Sandra om jag får tag på henne :).

Saker som händer i veckan:
Måndag: Idrottsprov , Majlin kommer tillbaka till skolan :) Kanske shoppa lite
Tisdag: Skola, cabarétgrupp, gym?
Onsdag: Skola, dra till gymmet om jag inte gjorde det på tisdagen
Torsdag: Latinodans hela dagen.
Fredag: Nationella prov i engelska läs och hörförståelse

Rätt så fullt upp ska bli skönt :)


Såhär ser man ut just nu !

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fin blogg, du kan väl kanske börja besöka min nya FOTOBLOGG också. www.gustavzetterlund.webblogg.se

- Nyskapande, Kreativ och aktiv

2009-03-11 @ 17:50:50
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0