Måndag

Måndagen var en händelserik dag så han tyvär inte blogga men ska upplysa er om gårdagens händelser nu tänkte jag. Det började med en sovmorgon, va grymt skönt att inte gå upp fören strax efter åtta. Sen gjorde man sig i ordning lite snabbt jag ville vara hyfsat snygg eftersom jag skulle till Hard Rock Cafe på eftermidagen. Skoldagen var rätt seg. Men eftersom min svenska och engelska lärare var sjuk hade vi ingen sista svenska lektion. Gjorde inte mig något, hehe. Så efter gympan blev det en snabb dusch och iväg till bussen, jag har varit med om trevligare buss resor men vi ska inte gå in mer på det.

När jag kom till Nordstan skulle jag skriva ut en bild som jag behövde ha med mig med anställnings formuläret. Det skulle ta en timme, suck. Men jag gick och tittade på ett par skor, hittade ett par jättefina som jag bara måste köpa! Sen kände jag att jag var hungrig så jag besämde mig för att gå över till Centralstationen och käka  en sub på SubWay det va sjukt längesen man käka där och det va riktigt gott. Inte riktigt samma sak som i USA men close enough. Jag fick sega där ett tag så planerade hur min vecka skulle se ut i alla fall. Jag tycker det är så skönt att ha det mesta planerat. Sen efter en timma gick jag och hämtade min bild. Tog vagnen till Hard Rock för fötterna var lite små trötta efter 8 timmar i pumps. Lämnade in papprena hälsade på alla som jag kände där och drog mig sedan hemåt. Just det jag var grymt nära att bli påkörd av en spårvagn, lite små läskigt faktiskt men märkte det inte fören jag satt på bussen.

Väl hemma blev det en mycket snabb powernap, sen iväg till dansen chillade lite vid datan där, sen dans blev inte jätte mycket nytt men fick övat på det vi kunde i alla fall. Min kära mamma hämtade mig vi bangade på sushi för orkade inte gå ut ur bilen så det fick bli en pizza istället, haha ! Ungefär så såg min måndag ut som sagt rätt händelserik.



Bilden som kostade mig 23kr att skriva ut , haha !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0