Onsdag

Onsdag onadag, idag har varit en rätt härlig dag :), vanlig skoldag men ändå rolig. Fick inte gjort muntliga svenska nationella idag heller , så det blir väl antagligen på måndag. På gympan hade vi styrka lektioner gick helt ok, tog inte i så att jag sprack direkt. Provet i Konsumentkunskap gick prima , minst VG där hoppas vi på :). Efter skolan var det direkt till gymmet som gällde, jag stod på crosstrainern i en kvart utan att tänka på att jag blev trött för jag läste spanksa samtidigt, haha borde göra det ständigt så kanske man är slimmad till sommaren. Hela träninspasset gick prima men man kan ju säga att det känns i kroppen nu, vi får se om jag kan gå imorgon. Jag har även suttit ett tag med min teknik prototyp som jag var tvungen att göra om totalt  efter ett missöde i söndags. Hoppas allt blir som det ska i alla fall det är ju inlämmning på fredag! Nu ska jag skriva lite kravspecifikationer om min uppfinning.


Tråkigheter med Sandra i skolan.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0