Schoolio

Ett snabbt inlägg ifrån skolan. Spanskan idag var intställd så vi slapp spanska skrivprovet, wooohooo ! :D Aja num sitter man i datasalen och har snart musik. Skall sjunga massa. Sen är det spaghetti och körfärssås i bamba nice nice. Sen efter skolan blir det massa plugg, komfa och solning men Sandrush :). Jag har suttit och letat prinsar som jag eventuellt skall gifta mig med. Prins Carl-Philip är ju singel nu så han är ju lämpligast men rätt så gammal, han fyller ju ändå 30. Annars hittade jag tronarvingen i Belgien som fyller 18 i år , det hade ju varit rätt nice det med:). Aja jag  får la dra mig innan Salih får araben på mig om att jag inte pluggar eller gör skolarbete.


Visst är han stilig


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0