Söndag

Söndagar är i princip alltid likadana, man har inget planera så man sitter bara hemma och degar hela dagen. Idag vaknade man ju rätt sent eftersom klockorna ställdes fram, sen tittade jag på Let's Dance reprisen (Laila skulle vunnit!) och när det var slut hade halva dagen gått. Hjälpte pappa att ta ner julbelysningen, lite sent I know men den har inte varit tänd sen i Januari. Det är bara ingen som har haft tid helt enkelt.

Nu sitter jag i alla fall och har precis klippt ut foder bitarna till min balklänning, tyger är väldigt "slinkigt" så det går mig på nerverna! Samtidigt sitter jag och knarkar en oerhört bra (gammal) låt av Elliott Yamin

http://www.youtube.com/watch?v=x6_W459rGDw


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0