Sunday bloody sunday

God morgon kära läsare!

Om jag ska vara helt ärlig är nog söndag den dag jag gillar minst av alla veckodagar. Visst man kan få saker gjort och så men man styrs hela tiden av tanken att imorgon är det skola. Söndag för mig är typ den enda riktiga pluggdagen jag har.

Som nu har jag gjort trolldeg för jag måste göra en prototyp till min uppfinning i tekniken. Jag kan vssa bilder när den är klar sen. Hoppas verkligen den blir bra jag vill verkligen hålla mitt VG i tekniken. JAg är så hilma orolig över alla mina betyg i NO det är verkligen inte min grej det där. På toppen av det har jag inte ännu lämnat i min Big Bang uppsats för jag är för rädd inte VG på den , inte så smart tänkt Kajsa! Sista terminen nu vill man ju bara höja sig i betygsväg inte sänka sig. Den tanken finns inte i många huvud men det är ju ändå sannolikt som att höja sig. Sen kan jag vara jätte optimistisk om massa andra saker som att komma in på mitt gymnasie men det är bara föra jag inte vill gå något annat. Men jaja nu ska jag fixa lite bilder till uppsatsen och så men hörs sen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0