Tisdag

Härlig dag, gick inte upp fören halv åtta (började åtta) men eftersom man bor såpass nära va det lugnt, visste vad jag skulle ha på mig och allt sånt också, så det gick snabbt. Hade uppsats skrivning på spanskan gick la sådär, men gjorde mitt bästa. Matten och So:n var rätt deg men fick ändå gjort en hel del. Sen cabarét gruppen var rätt roligt. Manuset är snart klart, sen ska vi köra gärnet. Kommer bli ett grymt resultat tror jag.

Nu sitter man hemma och tiden bara rinner förbi, kanske dags att börja tänka på middag?, man är ju ensam hemma så får fixa det själv idag. Men då får man ju i alla fall det man vill ha, i alla fall om vi har det hemma, haha. Någon som har något förslag?
Höre senare :)



Vilken mattelektion är komplett utan choklad, mobil, musik och Imsdal?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0