Tisdag

Hej allihopa! längesen nu (som vanligt) men man får ju nästan inga kommentarer på det man skriver och man vill ju ha lite respons, så kom igen och kommentera!

Komfirmationslägret i helgen var i alla fall väldigt lyckat! Jag träffade massa nya människor och det var nog det som gjorde lägret, tror inte det hade varit samma sak om det bara varit vi ifrån toleredskyrkan. Det är inte ett läger som man kommer glömma i första hand i alla fall. Massa roliga minnen, men ska inte gå in på det för allt är så långsökt. Men kan säga att jag håller fortfarande på att repa mig från att ha dygnar natten mellan lördag och söndag. Försovit mig varje morgon sedan dess. Men imorgon får jag inte försova mig för jag har engelska nationella prov på morgonen!
Så jag måste komma i säng i tid ikväll, och komma upp i tid annars fungerar jag inte ordentligt.

Så dagen har varit helt okej, började emn biologi där dom flesta i klassen gjorde provfrågor men jag har lyckats smöra så jag får göra mina på fredag istället, efter det spanska som jag måste plugga lite på ikväll tills imorgon. Matten gick fort eftersom jag var tvungen att sitta i rastboden så jag fick gå tidigare för att hinna käka. Rastboden var en katastrof ingen hade ne susning om nått och det var brist på respekt så det gick som det gick... VI hade besök av en man som hette Tobias Rawet i skolan, han är en jude som har suttit i koncentrationsläger. Han berättade om sitt liv, it was very touching, tårar föll på de flestas kinder. Men jag tror inte vi som inte varit med om det personligen kan förstå det hela och hur hemskt det var.

Ne nu är jag hungrig och vill ha mat men måste vänta någon timme till. Jag har kommit fram till att dessa sista veckor innan påsk ska jag leva sunt. Inte äta mer än vad jag behöver och intemassa skräpmat. Får se om det funkar lika bra som sist! Jag hoppas på det i alla fall. Nej nu måste jag kolla igenom lite skolarbete, hörs senare.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen gillar dig

2009-03-25 @ 18:52:48
Postat av: Anonym

sprraaaang laagg!! (A)

2009-03-25 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0