Tisdag

Det va rätt så tråkigt i skolan idag, alla handbollstjejerna va bara med på de två första lektionerna sen skulle de iväg och spela Skol DM i handboll så jag fick klara mig själv. Hoppas det gick bra för er i alla fall tjejer! Fick gjort en del på matten i alla fall eftersom det inte blev massa prat med Sandra, haha ! Sen bamba rasten fick jag spendera med killarna , det funka ju det med. SO:n blev tyvär bara långtråkig och bilden är jag nästan klar med. Har spenderat hela denna terminens bild lektioner genom att hacka i ett betongblock, men både jag och bild läraren gillar det. Sen efter det var det cabáre grupp , vi planerade för vår sista framträdande allt om det är classified my little friends ;).

Nu sitter jag i alla fall här och små fryser från skit vädret, men det är lite små mysigt med sånt här väder tycker jag eller i alla fall när man inte har något som man måste göra. Vad tycker ni är? är jag totalr out of my mind? Aja nu måste jag i alla fall plugga hemkunskap, har typ bara läst igenom häftet en gång.





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0