5 truths om moi

Ska göra som många andra bloggare, hata mig inte , haha !

5 truths om freakin'kajsa

♥ Jag har i hela mitt liv velat bli sångare som tjänar miljoner och lever glittet och glamour liv (vill fortfarande men vet att det inte kommer hända)

♥ Jag har komplex över min kropp (don't we all?)

♥ Jag är snål när det gäller pengar, jag har aldrig mindre än 1000kr på mitt konto

♥ Jag har minst 35 par skor, och jag använder fortfarande ett par skor som jag köpte när jag gick i trean

♥ Jag är väldigt lat när det kommer till städning och liknande




Xoxo

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Vem är INTE lat förutom fanatiker när det gäller städning? ;((



Haha jobbigt! Jag har sovmorgon till typ 12.30 och 14 alla andra dagar i veckan så det är inte synd om mig ;)

2009-05-18 @ 07:53:10
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0