Äntligen frisk !

Hej blygisar ;)
Nu sitter jag här med sin kära Feliz, och chit-chattar om allt mellen himmel och jord :)

Igår var jag i skolan hela dagen för första gången på hela veckan! Det gick helt okej, men det var ju kort dag. Sen spurtade jag och Sandra in till stan för att köpa present till Maria, det blev en ansikts mask, ett nagellack och hårspännen. Ansikts masken som jag avgudar mer än något annat  den får ens ansikte skinande rent !

Vi käkade i alla fall som djur eller i resten av tjejerna gjorde det jag har fortfarande lite svårt för att äta men det var grymt gott ! :D Sen drog vi på bio och såg 17 again. Den va så jätte bra jag lipa som en liten bebis i slutet, haha det gjorde vi alla som tur va (jag satt inte ensam och gjorde det!). Jag åkte hem efter det så var hemma hyfsat tidigt :)

Idag har jag bara städat nu innan Felicia kom hit, hon ska sleepa här. Vi ska nämligen på konsert på fängelset ikväll :D. Vi har grattis inträde och står på gästlistan (status hahaha ;) !) Det är chemical vocation som spelar bland annat. Kommer bli jätte kul!
Hör av mig senare.


Bild från igår, Sofia, Sandra, Gabriella och jag på bilden !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0