Bläää...

Så jag står och sminkar mig små sjunger och känner mig hyfsat pigg. Då ringer mobilen...

Jag: Aa hej det är Kajsa ...

(...): Ja hej  det är Laurence från Hard Rock Cafe... (han snackar grov men ball svengelska)

Jag: Heeej?!:D

Laurence: Jag undrar om du vill tjäna lite pengar genom att komma och jobba ikväll...

Jag: Vilken tid? ( frågar jag och kolla på klockan och vet redan då att det är kört)

Laurence: ca. halv sju till elva
 
..........


(The rest is history)

Min dansavslutning börjar halv sju och håller på till typ nio så inte ens chans att jag skulle hinna, den enda dagen jag inte kan (fuck att jag är sjuk jag jobbar ändå) så ringer dom och vill att jag ska jobba! Han lät så besviken att jag börja nästan lipa när jag la på samtidigt som jag blev grovt irreterad. Varför just idag?! Hoppas bara att dom känner att dom kan ringa mig igen. Ska i alla fall skicka ett mail till Laurence ikväll som förklarar situationen.

Jag är i alla fall färdig sminkad nu och ska snart börja gå till dansen.....




I'm not saying it's my best look..... but it'll work for tonight....



xoxo

Kommentarer
Postat av: Camilla

Riktigt fint faktist, riktigt flashiigt ;)

2009-05-09 @ 17:19:44
URL: http://www.metrobloggen.se/fettokissen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0