Dagen

Dagen har varit helt ok den började åt helvete om man får uttrycka sig så, men blev i princip bara bättre bättre :)...

Dagen började i alla fall med matte nationella den muntliga delen, det gick bra. Men sen fick jag typ en ångest attack men fick snackat med min klassförståndare så löste det sig (Y). På gympan hade vi orientering (a.k.a jag och Sandra gick i skogen och letade efter röda plåt bitar) När va vi var mitt inne i skogen med typ kottar och barr upp till knäna så ringer min telefon det är ifrån Hard Rock Cafe. Jag bestämmer mig för att inte svara men går hem på lång rasten och ringer upp. De ville att jag skulle jobba på lördag, och klart man ställer upp på det :)

Så nu är min lördag uppbokad med jobb, men det gör inte mig något :D (det betyder ju CASH ;D, haha). Efter skolan drog jag och simmade och bokade två banor till på onsdag för då ska jag ha crawlkurs för klassen, haha vi får se hur det går! Sen syndade jag lite, hehehe. Nu sitter man i alla fall här och ska skriva kemilabbrapport, gaah! Usch usch usch.....


This is me tight now , el naturell ;)

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så mkt :) jag känner att jag är på bättringsväg men det tar ju alltför länge! :D

Och tack igen, du har också fin blogg! :)

2009-05-13 @ 19:55:12
URL: http://amanainen.blogg.se/
Postat av: E L L E N - fotoblogg

Svar: Ja visst är den :)

Åh tack så mkt, du med :DD

2009-05-13 @ 19:56:40
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Haha roligt att höra att man inte är ensam om mobil- och latteberoendet :D Tackar så mycket! Det värmer :D

2009-05-13 @ 19:59:32
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0