Error....

Blogg.se har i alla fall på min dator haft något problem hela natten/morgonen jag har inte kunnat logga in på mitt konto där av ingen uppdatering. Från igår men den kommer nu istället.

Jag och Feliz hade lite problem med att hitta fängelset igår, men efter att ha gått igenom privatmark och tittat i lite fönster hittade vi en karta som visade hela området så tillslut hittade vi rätt. Det var väl inte riktigt den publik vi hade förväntat oss men gjorde det bästa situationen och hade kul på vårat sätt. Vi kom dit för tidigt (vi hade ingen aning om när det börja) så vi köpte lite dricka och snicksnackade ett tag. Sen kom det igång och det första bandet som spelade var helt ok, vissa låtar var bättre än andra och basisten var bättre på att sjunga än den riktiga sångaren. Sen var det Chemical Vocations tur, dom var riktigt bra! Jag och Felicia stod och diggade men under hela tiden. Sen var vi tvungna att gå ut och ta luft. Det var då vi träffade vaktis! hahaha, vakten som jobbade vid dörren var den skönaste vakten jag någonsin träffat. Resten av banden var inte riktigt vår smak så vi sotd på utsidan och lyssnade samtidigt som stod och skojjade med vaktis. Vi drev med människor som skulle in och garvade tills vi nästan kissat på oss. Sen kom sångaren i CV ut så vi stod och snackade med Pierre (som han heter) ett tag, även han var sjukt trevlig. När vi kom var vi jätte nöjda med kvällen och tog en kop thé sedan nanade vi :)


Påväg till fängelset


Chemical Vocation, Pierre på bilden


Felicia, vaktis & jag


Han kalla mig präktig Askimsbrud, haha ! (jag bor inte i askim)


Nu sitter jag här, felicia har åkt hem och jag väntar på att mamma ska komma och hämta mig för jag skall hjälpa till och masta båten idag. Vi får se om jag tar några bilder på båten :) Aja hörs sen kära läsare!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0