Full of food!

Åh herregud, jag har ju namnsdag idag (heter Charlotta i mellan namn), så pappa kom hem med thaimat , jättegott så klart. Men eftersom jag fortfarande inte kommit tillbaka i mina vanliga matrutiner så orkade jag inte allt men åt mig ändå heeeelt proppmätt! Bläää känns som jag skall spy vilken sekund som helst ungefär. Ska inte gå in grundligare på det, haha.
Ne nu ligger jag i soffan och tittar på något liknande inför eurovision med Malena som skall vara med i semifinalen idag. Go girl! Hoppas Sveroge kan komma på lite bättre plats än de senaste åren i alla fall :) Får se om jag slänger in något inlägg innan jag lägger mig.


You go girl !

Xoxo

Kommentarer
Postat av: vesna

Himla gullig du e =) tack söt! :)



du e jätte söt på din headerbild :)



prenumera gärna på mig om du inte redan gör d söt :)

2009-05-12 @ 20:35:51
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0