Gossip Girl

Tittade precis på reprisen utav gossip girl. Vad är det som händer har alla killarna blivit helt goda och allt löser sig och alla är snygga som f*n ?! Sluten gör mig alltid lika irreterad. Jag fattar ingenting haha. Längtar tills nästa avsnitt, tror i alla fall tror jag ska köpa boxen eller nått så man kan se allt på en och samma gång och bara njuta :).

Nu skinger solen ute och jag får dåligt samvete för att jag ligger inne med datan och tittar på tv. Jag har inte gjort klart något av arbetena heller, i'm screwed! Men jag har inte tillräckligt bra fantasi för att skriva en novell.

Nu ska jag i alla fall måla min naglar, denna gång blir de guldiga :)


Farligt snygga är de, inte sant?

xoxo

Kommentarer
Postat av: bownii

ååååååh min favorit serie! älskar det..bara det att jag kollar på avsnitten som kommer ut i usa..så ja ligger inte i tackten som visas här i svensk tv.. men det är grymt bra ;)

2009-05-11 @ 19:18:05
URL: http://bownii.devote.se
Postat av: sofia

Gossip girl är så braaa :)

2009-05-13 @ 09:19:43
URL: http://fiaxelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0