Inbilla inbilla inbilla...

Jag sitter nu i soffan och försöker inbilla mig att jag är frisk, det har jag försökt göra hela dagen. Jag tänker vara med på dansavslutningen det är inget jag missar i första hand. Jag var med på en dansavslutning fyra veckor efter jag opererat mig. Jag håller i alla fall på att förbereda mig för att dansa imorgon pappeljotterna sitter i ska strax äta och sen måla naglarna röda så det matchar min outfit till imorgon, haha det är ju hairspray tema imorgon då ska allt matcha! Lovar ett lägga in en bild på hur jag ser ut :). Aja nu är det rehab som gäller , jag är frisk , jag är frisk, jag är frisk !


Så här snygg är jag just nu, världens bärsta pappeljotter har jag också
även hushållspapper funkar riktigt bra med :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0