Jag blir så lack!

När jag vaknade imorse och kände att jag hade ont i halsen jag låg kvar ett tag och funderade på om det ens var värt att gå upp. Det blev så i alla fall gick och upp och pallrade mig till skolan, vi har matte första lektionen ( vad tänkte dom där?!) gjorde i alla fall inget  mer än att plugga till SOprovet som va nästa lektionen. Fick gjort första delen på provet men sen blev det hemgång och ligga i soffan! Sen efter det fick jag reda på att vi haft en gudomligt snygg vikarie på engelskan, vilket jag missade. Gjorde inget alls fören jag kände mig tvungen att byta om att dra tilll dansen det va ju genrep idag! Gick väl inte så bra som det hade om jag varit frisk, vi skall inte gå in på detaljer. När jag kom hem hade jag inga nycklar så det blev att klättra i rosen/törn buskar dagen blev bara bättre och bättre. Nu sitter man här och ska väl lägga sig, det är ju mattenatinella i 100minuter och jag har inte köpt fika ! Aaargh .....


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0