Tisdag

Hej snuttisar, nu är man hemma ifrån skolan !
Jag var en timma och en kvart tidig imorse eftersom vi hade Nationella prov i Kemi idag kl. 9.15 , men det tänkte ju inte jag på utan trodde vi skulle börja kl.8 som vanligt. Men nej nej , som tur va var det inte bara jag som trodde det var så utan , Richard och ALex var också tidiga så vi sat och snackade ett. Annars hände väl inget nämnvärt i skolan! Nu ska jag prata med mamma och sen ska vi nog sy på min balklänning :D
Hörs sen !

Just det så här mysklädd var jag i skolan idag :

Pappas stora U.S. Navy Academy tröja och leggings!






XOXO

Kommentarer
Postat av: Hanniz

Ahaa då förstår jag, skulle oxå vilja ha muskler men orkar fan inte träna, tar ju så lång tid o bygga upp det!

2009-05-12 @ 17:50:21
URL: http://hanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0