Weird

Hej alla goa läsare!

Min dag har jag ägnat åt att ligga i mamma och papppas stora säng och göra läxor och uppgifter som skall in i imorgon. Jag vet inte riktigt om jag är frisk eller inte jag,  mår illa men känner mig rätt klar i huvudet även fast jag är tät? Så jag vet inte riktigt hur det ska tolkas men jag är nog tillräckligt frisk för att gå till skolan imorgon i alla fall. Det måste jag ju för Maria i klassen har tjejmiddag imorgon och jag är bjuden, ska bli superkul! Men det betyder också att jag måste in till stan och köpa present till henne efter skolan. Vi ska hem till henne först och äta lite middag och så sen ska vi in och se på bio:). Ne man kanske skulle äta något innan man börjar göra sig i ordning för dansavslutiningen, men jag har aldrig någon matlust nät jag är sjuk, aja men äta bör man annars dör man. Hörs sen innan jag drar till dansen i alla fall!



Jag diggar denna bruden riktigt hårt, inte bara för hon är urläcker utan också för att
hon bor i min drömlägenhet på Miami Beach!
Brooke Hogan you go girl!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0