What a day...

Efter schoolio & cabarét gruppen kom jag hem slaggade i soffan i kanske en timma. Sen kände jag mig tvungen att sätta igång med balklänningen det är ju trots allt mindre än treveckor till balen !

Sen kom päronen hem och pappa behövde hjälp med lite stuff i båten, kontakter, lanternor och så. Det vill säga skicka upp mig eftersom jag är minst 18 meter upp i masten, men jag har inget emot sånt jag tycker bara det är kul att se ner på människor ( hahahahah). Nu har man i alla fall duschar och rakat benen ( wiihooo). Jag skall ju ha min simlektion imorgon :D.

Dagen citat får i alla fall bli när jag och pappa snackade och att seglare snackar skit om motorbåtsägare och motorbåtsägare snackar skit om seglare.

Min far: Men vi seglare snackar inte skit det är bara ren fakta ! ( Jag tror man måste varit där men det var sjukt kul då i alla fall!)


Bild från där vår båt ligger, det börjar bli sommar :D

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0