Ligger här naken

Ligger här naken i sängen jag sover i just nu, den e lite hård men ändå riktigt skön. som ni förstår är det inte kajsa som skriver detta inlägg utan det är en främling som har haft en hektisk dag och inte har nån lust att skriva detta, men som den goaa mannen jag är så gör jag det iaf.
Mami som jag brukar kalla henne, har däckat och så fort hon kom hem från jobbet så alla vet om det, hon jobbar på nått ställe på avenyn och har haft en minst lika jobbig dag som jag! dock har vi avreagerat oss ordentligt och behöver därför få oss en god natts sömn och inga"mitt i natten samtal"!! tack :)

so long suckers and have i good one <3


(det bästa på en kvinno kropp)

sen en het bild i svart vit som kajsa alltid gör...lr hur grabbar ;) vi gillar sånt! Det gör iaf jag :) puss på er och puss på dig med kajsa du är störst bäst å vackrast :)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0