gäst bloggar !!

TJENIS PENIS Linda häääär!
kajsa befinner sig inne i duschen och gör lite allt då som sakt ;)
tänkte berätta för er om hennes dag:
hon tog sig då till slut till gymmet där hon gymmade tillsammans med philip vilket gick superbra! sedan efter så satte dom sig på soho för att de väntade på att lilla jag skulle komma.. när jag väl kom så satt dom utomhus vilket var väldigt korkat eftersom det var lite kyrligt... som sakt när jag  väl kom dit så satt dom där som små frusna gullungar(eller ah)....anywho later on så gick vi in på H&M där jag köpte ett linne och hon en tjol,sedan begick vi oss hemåt för lite kebabtalrik och för att slappa lite i soffan !
nu så sitter man hääär ensam och tråkar.. hur som hest så hörs vi säkert sen !
PUSS

p.s kajsa kanske kommer till skolan med en stor bula på pannan och en fläskläpp....



kvinnan i egen hög person!

Kommentarer
Postat av: filllebooiii :D

fint med lite svenska i bloggen för en gångs skull:D

kajsa ... säg som det är bara .... det är en porrblogg nu

2011-03-23 @ 23:10:09
Postat av: Kajsa

sv: käften annars kommer jag o daskar dig imon, eller kör upp nått större i röva pårrej ! Puss

2011-03-23 @ 23:46:00
URL: http://kajsahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0