Lördag

Godmorgon , eller vad man skall säga. Men för människor i min ålder räknas väl detta fortfarande som morgon på en lördag eller? Jag har i alla fall ätit frukost och börjat lägga undan lite kläder och så i mitt rum. I tre veckors tid ungefär har det sett ut som om en klädbomb har sprängts i mitt rum, det har legat kläder överallt man har inte kunnat gå ordentligt på golvet. Det har inte heller gått att sitta på min skrivbordstol eller min två fåtöljer för dom har även dom varit fulla av kläder och väskor. Skrivbordet har varit täckt med skolarbete och papper i allmänhet och byrån har varit full med smink, krämer ,hårborstar, produkter, allt helt enkelt. Så idah är det städdags! Sen får  vi se om jag hinner med något pluggande annars får jag sitta och plugga i ett fint ny städat rom imorgon :) hörs senare !


Jag älskar ala såna här gamla bilder, någon som vet någon bra sida där man kan hitta fler?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0