Bakis morning ?

Jag kom hem ca. midnatt igår , blev ingen för sen kväll för man skulle ju upp idag också ! Nu är man uppe och vi har ingen frukost hemma även fast mamma handalade igår :@. Så jag får gå in på kondis inna jag drar till skolan om en halvtimma. Vi hade roligt igår i alla fall och genrepet gick helt ok. Det sägs ju att genrep aldrig skall gå riktigt bra för då suger premiären så det är bara att hoppas på att det är så det är! Det kändes som om jag hade nollkoll eftersom jag inte hunnit med tidigare övningar, men men life's a bitch det va bara genrepet ju....


Ni kommer få stå ut balbilder länge och väl för jag tog ju nästan 200st!



Nu skall jag sminka mig och sen dra till skolan !

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0