Härlig dag

Så himla härlig dag ! Gick upp rätt sent men hann ändå till skolan i tid, blev kanske lite sent igår. Men hann ju så allt var lugnt. Första lektionen var biologi, sjukt seegt, speciellt för mig! Sen var svenskan och gympan inställd så vi hade tre timmars håltimma :D. Jag och Majlin bestämde oss för att göra some catching up, så vi gick upp på mitt berg och snackade i det otroligt härliga vädret!  Det var ju nästan så man kunde sitta i kortärmat. Sen gick vi i alla fall runt ett tag, gick tillbaka till skolan och käka lite bamba mat och kolla lite boys, hahahaha! Spanska och sen hemkunskap hade vi på eftermiddagen.

Efter skolan var det iväg till gymmet för härlig träning, va lite små trött men körde gärnet och tenjde mina ljumskar tills jag trodde benen skulle gå av. Väl hemma blev det deg i soffan och köp mat, sanslöst hur lat man kan vara ibland men men finns inte så mycket att göra åt. Nu måste man snart sätta igång och packa för imorgon också! Sen plocka upp lite så det inte ser ut som ett helvete när mamma kommer hem imorgon.


Jag är så dålig på att ta bilder! men här en på ett vår tecken , blir man inte bara glad?


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0