God morgon !

Nu har man vaknat och ligger i soffan med mysunderkläder och ska snaaart börja plugga. Man är ju ledig idag....

 VILL INTE VILL INTE ! Jag hatar att skriva kemilabbrapporter, och denna bestämmer typ vårat betyg. Sen ska en svenska novell in på fredag och jag har inte ens skrivit klart kladden. Buhuhu livet suger just nu.

Ska försöka dra med mamma så vi kan köpa nytt gymkort, har inte gymmat på en månad ! Nu blir det väl frukost nästa sen plugga.......

Och ja jag går runt i underkläder när jag är ensam hemma.

Kommentarer
Postat av: bownii

sv: ja visst är det!

ush kemi låter inte kul, lycka till

kram

2009-05-11 @ 12:18:34
URL: http://bownii.devote.se
Postat av: matilda

Svar; haha tack så mycket (: du har också fin blogg pussar (men ska byta design på min, så tkr inte den är speciellt snygg )

2009-05-11 @ 12:56:03
URL: http://baramatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0