Sorry !

Sorry mina kära läsare det blev inga inlägg utanför skolan eftersom jag drog till gymmet direkt efter skolan sen blev det bara jobba på balklänningen hela kvällen och sen krascha in bed! Men nu är man tillbaka i skolan och har inget att göra som vanligt. Så man sitter här i datasalen efter att läraren har tagit närvaro. Nästa lektion ska vi öva inför skolavslutnings kören. Vi skall även ha nationella prov inom labboration idag (?!) det är bara en test omgång som tur är för kemi är ju intr mitt starkaste ämne. Sen har vi lite bild och så , även cabarét gruppen. Jag känner mig alldeles för engagerad ibland , haha !

Gissa vilken Kungafamilj som är i göteborg i helgen?



Jo den svenska såklart! Men är min blivande man Carl Philip med?!
NEJ ! nu blir jag besviken på dig gubben.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Haha men jag är ledsen men jag vaknade först nu!

2009-05-19 @ 10:59:22
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Trixie

litauen.. var nog den jag tyckte var riktigt hemsk.. haha ;) smaken är som baken :D

2009-05-19 @ 11:00:02
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0